Índice del Foro losfronterizos.com losfronterizos.com
Foro de Los Fronterizos
 
 F.A.Q.F.A.Q.   BuscarBuscar   Lista de MiembrosLista de Miembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RegístreseRegístrese 
 PerfilPerfil   Conéctese para revisar sus mensajesConéctese para revisar sus mensajes   ConectarseConectarse 

zwembad speelgoed

 
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice del Foro losfronterizos.com -> Los Fronterizos
Ver tema anterior :: Ver siguiente tema  
Autor Mensaje
Sabrina Raglan



Registrado: 05 Mar 2024
Mensajes: 5

MensajePublicado: Mar Mar 05, 2024 1:55 am    Título del mensaje: zwembad speelgoed Responder citando

Barry schijnt een briljant licht in een donkere plek. Ik heb lego intertoys het vertrouwen in de cultuur van Systems Thinking verloren. De duisternis van de menselijke geest is inderdaad de bron waaruit alle corruptie binnensluipt in de systemen die de mens heeft gemaakt. Het vergt bewust werk om de duisternis op afstand te houden. De meeste mensen willen dit werk niet doen omdat het soms vervelend en pijnlijk is en op andere momenten vernederend. Dus verstoppen we het op de donkere plekken in onszelf. Maar het gaat niet weg. Het blijft daar vrij actief en zeer in staat om autonoom en antithetisch te handelen tegen onze eigen belangen. Zo werkt de corruptie.

Het negeren van iemand voor een sociaal waargenomen fout werd in de wet gecodeerd door Hammurabi, de zesde koning van de Eerste Babylonische dynastie van de Amorieten stam, regerend van grimms regenboog c. 1792 v.Chr. tot c. 1750 v.Chr. De Hammurabi wetscode omvat een verzameling 282 regels, stelde normen voor commerciële interacties vast en stelt boetes en straffen vast om te voldoen aan de eisen van justitie. De wetten varieerden per sociale klasse en geslacht en het nam smartmax dieren een brutale benadering van gerechtigheid. En deze codes stierven niet uit met de verovering van Babylon.

In de nasleep van Trump's verkiezing vormden veel nieuwe Facebook groepen over de hele wereld. Er waren Women's March groepen, ondeelbare groepen en groepen gewijd aan de idiocratie van Donald Trump's Amerika. Ik heb me bij veel van deze groepen aangesloten in Amerika en over de hele wereld. Ik ben ook lid geworden van Klimaatverandering en Milieu groepen omdat deze kwesties door de verhaallijn lopen van het verhaal dat ik al voor 2009 achtervolg en sinds 2012 dagelijks roblox speelgoed schrijf. Een verhaal dat in werkelijkheid barstte met de verkiezing van Donald Trump. Daarom ging ik naar beneden en interviewde mensen.

Wat er is gebeurd is wat Gregory Bateson zou hebben genoemd \" Schismogenesis \" wat betekent een breuk en een fragmentatie van Systems Thinking in twee of meer conflicterende facties, die elk verschillende praktijken zouden toepassen. Voor zover ik kan zien is Bebe daarom het vertrouwen in de integriteit van de Systems Thinking cultuur kwijt. Ten minste één fractie zou de praktijken van het anachronistische en verouderde model van de politiecultuur behouden. Deze ongelijkheid heeft wortels die helemaal teruggaan tot de ongelijkheid tussen de theologie en de seculiere rechtsstaat.

Het is duidelijk dat de fout van de admin een diepere zenuw raakte, niet? Precies, Doug. Zoals ik het begrijp, plaatste Bébé iets in EoST, waarna een of andere onbekende Admin het summarisch verwijderde en Bébé onbedoeld blokkeerde, omdat hij ten onrechte geloofde dat het spam was. D zei dat dat alles was wat hij wist; Hij wist niet eens welke van de 11 Admins het wa s. Maar volgens Π was he zwembad speelgoed t geen vergissing om Bebe's post te verwijderen en haar kort te blokkeren.

Er wordt ook dagelijks een brutaliteit uitgevoerd op gewone gebruikers van dit platform. Het is vrij onzichtbaar, maar volgt de stromen van tijd en aandacht gegenereerd door iedereen die het platform die dag of op het moment gebruikt. Wij, de gebruikers creëren de stromen van tijd en aandacht die rondzwerven op alle social media platforms. Maar omdat ze een collectieve schepping zijn, controleert niemand ze. Dat is wat het leuk maakt – leren galvaniseren, schokken en aandacht opwekken en het vervolgens op deze of die manier sturen.
Volver arriba
Ver perfil del usuario Enviar mensaje privado
Mostrar mensajes anteriores:   
Publicar Nuevo Tema   Responder al Tema    Índice del Foro losfronterizos.com -> Los Fronterizos Todas las horas están en GMT - 3 Horas
Página 1 de 1

 
Saltar a:  
No puede crear mensajes
No puede responder temas
No puede editar sus mensajes
No puede borrar sus mensajes
No puede votar en encuestas


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group